top of page

Study of Consumer Brand Engagement

دراسة ارتباط المستهلك بالعلامة التجارية

أدوات وأساليب البحث

Meaning in English

Study of Consumer Brand Engagement

Consumer brand engagement studies focus on understanding how consumers interact with a brand’s products, services, marketing, and overall identity. It helps assess the depth of the emotional, psychological, and behavioral connection between consumers and a brand, providing valuable insights that help businesses enhance customer loyalty.

المعنى بالعربية

دراسة ارتباط المستهلك بالعلامة التجارية

تُركز دراسة تفاعل المستهلك مع العلامة التجارية على فهم كيفية تفاعل المستهلكين مع منتجات العلامة التجارية وخدماتها وتسويقها وهويتها العامة. إذ تساهم في تقييم عمق العلاقة العاطفية والنفسية والسلوكية بين المستهلكين والعلامة التجارية، مما يوفر رؤى قيمة تساعد الشركات على تعزيز ولاء العملاء.

bottom of page