top of page
Promotional Influence on Buying Behavior
تأثير الترويج على سلوك الشراء
أدوات وأساليب البحث
Meaning in English
Promotional Influence on Buying Behavior
Promotional impact on purchasing behavior refers to how marketing promotions influence consumer purchasing decisions, helping companies develop their marketing strategies and increase their sales based on different audience segments such as Generation Z, Millennials, families, high-income consumers, and others.
المعنى بالعربية
تأثير الترويج على سلوك الشراء
يشير تأثير الترويج على سلوك الشراء إلى الكيفية التي تؤثر بها العروض الترويجية التسويقية على قرارات المستهلك للشراء، إيساهم في تطوير الشركات لاستراتيجياتها التسويقية وزيادة مبيعاتها بناءً على شرائح الجمهور المختلفة كجيل زد والألفية والعائلات والمستهلكون ذو الدخل المرتفع وغيرهم.
bottom of page