top of page
Constraints on Consumer Choices
القيود المؤثرة على اختيارات المستهلكين
أدوات وأساليب البحث
Meaning in English
Constraints on Consumer Choices
Analyzing the constraints imposed on consumer choices into the various factors that prevent consumers from purchasing products or influence them to switch to competitors, which contributes to improving companies’ strategies in terms of pricing, presentation and marketing in a way that is consistent with consumers’ needs and behaviors.
المعنى بالعربية
القيود المؤثرة على اختيارات المستهلكين
يُعد تحليل القيود المؤثرة على اختيارات المستهلك إلى العوامل المختلفة التي تمنع المستهلكين من شراء المنتجات أو تؤثر عليها فتتحول إلى المنافسين، مما يساهم في تحسين استراتيجيات الشركات من ناحية الأسعار وطريقة العرض والتسويق بالشكل الذي يتوافق مع احتياجات المستهلكين وسلوكياتهم.
bottom of page