top of page
Social Interactions and Purchase Influence
التفاعلات الاجتماعية وتأثيرها على الشراء
أدوات وأساليب البحث
Meaning in English
Social Interactions and Purchase Influence
Social Interactions and Purchase Influence aims to help companies understand the power of social interactions in shaping consumer preferences and brand perception. Its analysis also contributes to providing insights that enable brands to develop their marketing strategies more effectively.
المعنى بالعربية
التفاعلات الاجتماعية وتأثيرها على الشراء
تهدف التفاعلات الاجتماعية وتأثيرها على الشراء إلى مساعدة الشركات في فهم قوة التفاعلات الاجتماعية في تشكيل تفضيلات المستهلكين وإدراك العلامة التجارية. كما أن تحليلها يساهم في تقديم رؤى تمكن العلامات التجارية من تطوير استراتيجياتها التسويقية بشكل أكثر فعالية.
bottom of page