top of page
Brand Perception Studies
دراسات تصورات العلامات التجارية
أدوات وأساليب البحث
Meaning in English
Brand Perception Studies
Brand perception studies are market research that focus on understanding how consumers view a particular brand, including their attitudes, beliefs, and emotional attachments to it. These studies help companies understand the factors that shape their perception in the minds of consumers, such as quality, reliability, reputation, and customer satisfaction.
المعنى بالعربية
دراسات تصورات العلامات التجارية
تُعد دراسات تصور العلامات التجارية أحد أبحاث السوق التي تركز على فهم كيفية نظر المستهلكين إلى علامة تجارية معينة، بما في ذلك مواقفهم ومعتقداتهم وارتباطاتهم العاطفية بها. حيث تساعد هذه الدراسات الشركات في بالعوامل التي تشكل تصورها في أذهان المستهلكين كالجودة والموثوقية والسمعة ورضا العملاء.
bottom of page