top of page

Product Launch Evaluation

تقييم إطلاق المنتج

أدوات وأساليب البحث

Meaning in English

Product Launch Evaluation

Product launch evaluation is used to measure the success and performance of a product after it has been introduced to the market. By collecting and analyzing data from multiple sources, it determines how well the product meets customer expectations. It aims to identify areas for improvement, refine marketing strategies, and provide actionable insights for future product launches.

المعنى بالعربية

تقييم إطلاق المنتج

يُستخدم تقييم إطلاق المنتج لقياس نجاح وأداء المنتج بعد طرحه في السوق. فمن خلال جمع وتحليل البيانات من مصادر متعددة لتحديد مدى تلبية المنتج لتوقعات العملاء. إذ يهدف إلى تحديد مجالات التحسين، وتحسين استراتيجيات التسويق، وتوفير رؤى قابلة للتنفيذ لعمليات طرح المنتج في المستقبل.

bottom of page